The Final Countdown - Reisverslag uit Drachster Compaghnie, Nederland van Mariëlle Nijmeijer - WaarBenJij.nu The Final Countdown - Reisverslag uit Drachster Compaghnie, Nederland van Mariëlle Nijmeijer - WaarBenJij.nu

The Final Countdown

Blijf op de hoogte en volg Mariëlle

20 Oktober 2015 | Nederland, Drachster Compaghnie

Het is bijna zover! Na lang sparen, werken, uitkering cashen en voorbereiden is het dan eindelijk zover. Over 5 dagen ga ik down under!
De afgelopen jaren heb ik hard gestudeerd en inmiddels heb ik dan ook mijn twee masters binnen. Daarmee is er een einde gekomen aan mijn studententijd en begint het echte leven (lees: werken). Maar omdat ik geen idee heb wat voor baan ik precies wil, heb ik besloten om stage te gaan lopen om te ontdekken wat ik leuk vind. En wat is er nu mooier om dit in één van de mooiste landen ter wereld te doen. Juist! Daarom heb ik via een stagebureau een stage geregeld in Nieuw-Zeeland. Ik ga 3 maanden stage lopen op de Finance-afdeling van Umbrellar, een IT-bedrijf in Auckland. Wat ik hier precies moet doen is nog onduidelijk maar ik hoop dat ik verschillende en interessante projecten voor dit bedrijf mag uitvoeren. Met kerst en oud&nieuw heb ik een maand vrij en ben ik van plan om de rest van het land te zien. Na mijn stage vlieg ik begin maart naar Australië om daar nog ongeveer 2 maanden te gaan backpacken. Dit is mijn plan, maar er kan nog van alles veranderen (we zien het daar wel).
Het besef komt langzaam dat ik bijna vertrek. Na jaren geroepen te hebben dat ik naar Nieuw-Zeeland en Australië wil, is het nu of nooit. Tot over een half jaar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariëlle

Actief sinds 23 Feb. 2013
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 16130

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2015 - 01 Mei 2016

Down Under

25 Februari 2013 - 31 Juli 2013

Studeren in Zuid-Korea

Landen bezocht: